TROTS OP HEN

Bij Bunzl zijn we trots op onze collega's. Met zo'n 20.000 collega's internationaal en ruim 600 collega's in Nederland is er een keur aan expertise en talent in huis. Door steeds een andere collega te interviewen, bieden we jou een kijkje in de verschillende werkmaatschappijen, de verschillende disciplines en sectoren, de diversiteit aan collega's en natuurlijk een blik op Bunzl als werkgever.

Wie weet ben jij straks onderdeel van onze #wearebunzl-campagne!

 

 

Officieel is hij iets meer als een maand in dienst, maar hij kreeg de baan aangeboden naar aanleiding van zijn afstudeerscriptie bij Majestic, Rik van der Vorm. Die afstudeerscriptie bestond uit het verbeteren van diverse logistieke processen. Een deel daarvan kan hij meteen zelf uitvoeren in de functie van Stock Controller.

“in deze rol ben je de spin in het web tussen inkoop, sales en finance. Deze interdisciplinaire rol vraagt een groot analytisch vermogen en vergt ook een aantal soft skills op het gebied van communicatie.” Een mooie combinatie voor de sociale analyticus.

“Ik ervaar een hoge betrokkenheid bij de resultaten die behaald worden. De acties achter de cijfers en de invloed die jij daar op kunt hebben, maken mijn aandeel concreet in het bedrijfssucces. Dat is mooi om te ervaren.

Voor nu ga ik aan de slag met de optimalisatie en automatisering van verschillende processen, een opdracht die zeker gaat bijdragen aan het succes van de organisatie. Mooi dat ik daar onderdeel van mag zijn!”

 


Heel even was hij er tussenuit, maar toch werkt Marc Wullems al zo’n 20 jaar bij Bunzl. Begonnen bij Worldpack in 1999 verruilde hij na enkele jaren de afdeling verkoop voor de afdeling inkoop en in 2013 ging hij aan de slag als category manager voor Bunzl Nederland. In 2016 vertrok hij naar Sligro om in 2019 toch terug te keren op het oude nest bij Worldpack. Dit keer in de rol van inkoopmanager.

“Bij Worldpack krijg ik enorme vrijheid om mijn functie in te vullen zoals bij mij past. De no-nonsens mentaliteit en korte lijnen passen goed bij mij. Tel daar de dagelijkse diversiteit aan werkzaamheden, de mogelijkheid om in een uitgebalanceerd team te werken en een team te mogen motiveren bij op en je baan wordt een feestje.

Voor de toekomst zijn er legio plannen. Op korte termijn zijn dat de verhuizing van Worldpack naar een nieuw pand en het opzetten van category management binnen het team. En later zou ik de landsgrenzen binnen Bunzl wel eens willen overschrijden en misschien in Amerika voor hen aan de slag willen gaan. De mogelijkheden binnen Bunzl zijn tenslotte grenzeloos!”

 

Deze maand werkt marketeer Jalisa Marinus precies 2 jaar bij Bunzl Foodservice Nederland. Maar dat voelt al veel langer. Juist omdat geen dag hetzelfde is en Bunzl Foodservice enorm dynamisch, zijn er al veel ontwikkelingen geweest sinds haar start. “Toen ik begon kreeg ik de opdracht richting te geven aan de marketing en communicatie. De mooiste resultaten daarvan vind ik de Believe Roadmap waarmee we onze klanten helpen om hun duurzame strategie richting te geven en het nieuwe merk Verive dat duidelijke en eerlijke informatie biedt over zakelijke verbruiksgoederen en deze producten (bv serviesgoed en voedselverpakkingen) duurzaam aanbiedt. Beide projecten zijn bij onze klanten zeer positief ontvangen en maken dagelijks verschil voor hen en het milieu!

Het vertrouwen en de vrijheid die ik krijg bij het uitvoeren van mijn functie zijn heel fijn. Er is veel ruimte voor nieuwe initiatieven. Ook de samenwerking met Bunzl zusterbedrijven ervaar ik als een verrijking.”

Voor de toekomst heeft Jalisa voldoende uitdaging: “Sinds een half jaar ben ik tevens verantwoordelijk voor de interne verduurzaming van Bunzl Foodservice. Maar ook projecten om de organisatie toekomstbestendig te houden en het verder versterken van het merk Bunzl Foodservice, geven mij voorlopig genoeg moois te doen!”

 

3,5 jaar werkt Khalid Lamghari nu voor King. Hij begon als Senior Specialist Accounts Payable, maar werkt nu al weer bijna anderhalf jaar als Jr Business Controller. Een verandering van functie waar hij nog elke dag blij mee is. “Ik wilde heel graag meer zien van het bedrijfsproces, het verhaal achter de cijfers leren kennen. Waar komen de cijfers uit voort, maar nog belangrijker: wat betekenen deze cijfers voor de toekomst. Een functie met veel zelfstandigheid en brede contacten in de organisatie. Dat zorgt voor veel afwisseling en geen dag is dan ook hetzelfde.”

“Ik ervaar Bunzl als een transparante werkgever die dicht bij haar medewerkers staat en waar de groeimogelijkheden enorm zijn. Ontwikkeling gaan in een lekker tempo. Snel, maar niet te snel.
Ik hoop in de toekomst een steeds actievere rol te kunnen gaan spelen in de concepten die we onze klanten aanbieden. Met cijfers onderbouwen waarom een bepaald concept de beste keuze is voor de klant. “

 

 

Als office manager bij Allshoes Safety Footwear is Maxime Willemse een ware duizendpoot, een plek waar zij zich als een vis in het water voelt. “. Mijn functie omvat veel meer dan zorgen dat er voldoende papier in de printer ligt en dat er genoeg koffie op voorraad is. Zo valt “people happiness” onder mijn verantwoordelijkheid, draag ik bij aan de ontwikkeling van het nieuwe onboarding proces voor nieuwe medewerkers, pak ik een deel risico inventarisatie en evaluatie (RI&E) op en tot slot ben ik nauw betrokken bij de organisatie van alle evenementen binnen Allshoes.

Ik vind het bijzonder om te zien hoe Bunzl investeert in de persoonlijke groei van medewerkers. Ik werk nog maar kort bij Bunzl en ik heb al 3 trainingen gevolgd die hier aan bijdragen. Ik merk dat mijn collega’s stuk voor stuk ontzettend gemotiveerd en enthousiast zijn en ik denk dat de investering van Bunzl hier zeker een rol in speelt. Ik hoop dat ik aan het begin sta van een mooie carrière binnen Bunzl en dat ik de komende jaren nog veel uitdagingen en projecten mag aangaan met dit team!”

 

Met de insteek ‘praten kan nooit kwaad’, was Angela Everts na een tweede gesprek bij Bunzl Retail & Industry om. “Ik werd hartelijk ontvangen in een organisatie waar veel stond te gebeuren. Als HR Manager speel je daar een mooie rol in. Er zijn dan ook tal van projecten uit de afgelopen 3 jaar waar ik trots op ben: het Leer en Ontwikkelingsaanbod dat we hebben opgezet, de verbeterde interne communicatie, de opzet van een klankbordcommissie en verbeteringen in de arbeidsvoorwaarden zijn daar slechts enkele van.
De diversiteit van mijn functie en de impact die HR heeft op de organisatie en collega’s maakt het leuk en interessant, maar soms ook zwaar. Ik voel me betrokken bij al mijn collega’s.

Werken voor Bunzl is een unieke ervaring. Het heeft de voordelen van een groot bedrijf dat achter je staat, maar het biedt ook de mogelijkheid om veel zaken zo in te richten als je zelf wil. Het biedt mij vrijheid, betrokkenheid en een goed gevoel van een grote organisatie die er achter staat, waardoor in de basis de zaken goed geregeld zijn.

Voor Bunzl Retail & Industry zetten we de ontwikkelingen in dit tempo door. We gaan de komende jaren een High Performance Organisatie neerzetten, zullen dit jaar nog een nieuw onboarding programma lanceren en de kernwaarden van de organisatie introduceren en inbedden. Genoeg te doen dus!”

 

 

Service bieden zit hem in het bloed en gelukkig kan de gedreven Rick Stoffelen dat dagelijks in zijn werk kwijt. Als servicemedewerker bij Quality Services heeft Rick een prominente rol in de voorlinie. Een rol waarbij hij dagelijks bij klanten over de vloer komt en hen op basis van de opgebouwde relatie maatwerk service biedt. “Ik werk nu zo’n 3 jaar bij QS en dat bevalt erg goed. Het werken met in een klein team biedt me niet alleen veel eigen verantwoordelijkheid, maar ook de ruimte om heel klantgericht te kunnen werken en meedenken. Dat en de vaste efficiënte routes die we hebben, zorgen ervoor dat je je werk goed kunt uitvoeren met tevreden klanten als resultaat. En ja, daar doe je het juist voor.”

Quality Services is sinds 2018 onderdeel van Bunzl. Wat mooi is als onderdeel van Bunzl, is dat er zusterbedrijven zijn die (deels) in dezelfde sector zitten. Daardoor kun je elkaar complimenteren en je service richting de klant nog verder uitbreiden door een breder assortiment aan te bieden of juist extra diensten. Dat is een mooie toevoeging.”

 

Met nóg meer passie dan toen hij 17 jaar geleden begon, werkt Jurgen Riezenkamp voor De Ridder B.V.. Want wat hij vandaag de dag doet is waar zijn hart nog steeds sneller van gaat kloppen.

Jurgen weet wat hij wil en gaat er daar ook voor de volle 100% voor. Zo regelde hij zelf zijn baan bij De Ridder. “Ik kende iemand die bij De Ridder werkte en ik wilde ook wel zo’n fijne werkgever. Ik benaderde Hans Baars en bleef terugkomen tot ik de baan kreeg.”
Na een tijdje de rol van magazijnmedewerker te hebben vervuld, mag  Jurgen pakketten gaan rondbrengen met de bestelbus. Een baan die hem erg goed bevalt en smaakt naar meer. Jurgen wil zijn droom gaan waarmaken en zijn vrachtwagenrijbewijs gaan halen. “Op de vrachtwagen rijden dat is wat ik wilde, maar mijn theorie halen was wel even een ‘dingetje’. Dat het mij toch gelukt is, maakt mij nog steeds trots. Nu rijd ik in de mooiste vrachtwagen van Nederland.”

Nu hoopt Jurgen zijn trailer aanhanger rijbewijs te gaan halen. “Nog meer klanten per rit bezoeken, rijdend door het mooie Nederland. Dat verveelt mij nooit!” Dat rijbewijs gaat Jurgen vast en zeker lukken. Hij heeft al eerder bewezen zijn dromen waar te maken.

 

Gerda Bajorinas was niet van plan om te blijven, maar werkt nu al weer 2 jaar voor Worldpack Trading B.V. Ze begon met een weekje werk als magazijnmedewerker en wilde niets vasts tot aan haar grote reis naar Hawaii. Dat weekje werd nog een weekje en als snel een contract met het verzoek na de reis terug te komen. Na terugkomst werd als snel duidelijk dat Gerda het team op het logistieke kantoor zou gaan ondersteunen. Op dit moment vervult ze daar de rol van Logsitiek Outbound Admin. “De ruimte om te groeien bij Worldpack voelt eindeloos. Ik groei dagelijks in mijn rol en krijg daarin ook alle steun en vrijheid. Momenteel ligt de focus vooral op het aanbrengen van verbeteringen. We testen verbeteringen door toe te passen en kunnen daarop snel sturen. Ieders mening telt bij Worldpack en iedereen wordt gehoord. Dat zorgt dat we ons snel kunnen aanpassen en meegroeien met klanten. We zijn echt een team en dat gevoel vind ik ook erg belangrijk.”

Worldpack groeit hard en met internationale klanten als Dyson en Adidas toegevoegd aan de al vele andere retailmerken, staat een verhuizing van kantoor en magazijn hoog op de agenda. Een gebeurtenis waar Gerda enorm naar uitkijkt en graag een rol in speelt.

 

14,5 jaar werkt Ronald Pols al weer bij Majestic en dat die 2 een goede match zijn, wordt bewezen door de verschillende stappen die hij er in die jaren zette: begonnen op de afdeling logistiek, via customer service, naar district manager en sinds eind vorig jaar in de functie van accountmanager Zuid-Nederland. “Het leukst aan mijn baan is het persoonlijk contact met de klant en het verdiepen in de business case van de klant. Door het goed begrijpen van de huidige situatie én het in kaart brengen van de gewenste situatie, kan ik van toegevoegde waarde zijn voor de klant. Mijn lange ervaring in de persoonlijke beschermingsmiddelen komt goed van pas bij de vaak specialistische vragen die klanten hebben, zeker in de huidige coronacrisis.“

 

Zijn van nature nieuwsgierige karakter helpt hem enorm: “We zitten in een snel veranderende wereld veroorzaakt door technologische ontwikkelingen, maar kampen ook met grote uitdagingen zoals de klimaatverandering.  Ik zoek dan ook continu naar nieuwe trends en ontwikkelingen om toe te passen in onze producten. Momenteel werken we aan een range nieuwe producten gericht op meer comfort en een nog betere bescherming van de eindgebruiker. Ik kan niet wachten tot ze de markt op kunnen!

 

Maak kennis met Annelies Clements, Business Development Manager bij Bunzl Retail & Industry, waar ze al 20 jaar werkzaam is. Met die titel op zich heeft Annelies niet zo veel. “What’s in a name? Het gaat toch echt om wat je doet en dat is in mijn geval erg divers. Ik ben verantwoordelijk voor enkele grote supermarktketens (ALDI, COOP, Dirk en Dekamarkt), ben bezig met nieuwe klanten en markten, maar richt me vooral op duurzame innovatie. Daarnaast ben ik van oudsher leerkracht en die neiging om mijn kennis te delen is nog steeds groot onderdeel van wie ik ben. Nu dan collega’s en klanten in plaats van leerlingen.”

Het meest trots is Annelies op het feit dat zij aan de wieg heeft gestaan van het tap en sapconept dat vandaag de dag in bijna elke supermarkt staat: een sapmachine van Zumex voor verse gepeste jus. Natuurlijk met een 100% gerecylced plastic flesje van Bunzl erbij. Direct een waanzinnig succes. Dat toont meteen ook de kracht van Annelies: “Ik ben dol op bedenken van nieuwe dingen, maar nog meer op samenwerken. Kijken of we binnen de keten samen nieuwe concepten kunnen neerzetten. Met de mogelijkheid die Bunzl biedt om te blijven ontwikkelen, zakelijk en persoonlijk, kan ik mijn passie en gedrevenheid kwijt!”

 

Dennis van Helden werkt al 30(!) jaar bij Bunzl. In 1990 begon hij bij wat toen nog Stibbe (onderdeel van King Nederland BV) heette, in Zwolle als teamleider logistiek. Toen Stibbe in 2007 sloot werd hij overgeplaatst naar King. Daar vervulde hij nog eens 13 jaar met veel plezier dezelfde rol, maar dan met een groter team. Toch heeft Dennis na al die jaren besloten een andere rol te gaan vervullen binnen King. Hij is nu Facilitair Manager en verantwoordelijk voor al het facilitair binnen de organisatie. “Het allerleukste van deze baan vind ik de afwisseling en de contacten met de diverse externe partijen. Ik zit in de positie waar ik voor anderen kan en mag regelen en organiseren. Het is fijn dat ik de vrijheid en het vertrouwen krijg binnen Bunzl om te zorgen dat ik deze nieuwe rol goed kan vormgeven en uitvoeren.”

Dennis kijkt uit naar de toekomst en zijn rol in verschillende projecten, zoals het organiseren van Smart Access voor de gehele vloot en de aanleg van eenrichtingsverkeer in het magazijn. “Ik werk nog steeds met veel plezier bij King. Ook het nieuwe pand, eigentijds met een waanzinnig distributiecentrum, zorgt dat we onze klanten de beste service kunnen bieden. Daar doe je het toch voor.”

 

Onderzoekend en autodidact, eigenschappen die Ferdi Vlooswijk in zijn carrière bij Bunzl Foodservice hebben geholpen. Van chauffeur via Transport Planner, Systeem Implementatie en rechterhand van de logistiek manager, naar vandaag de dag Business Analist: al bijna 16 jaar is Ferdi een zeer gewaardeerd collega, die kansen ziet en ze pakt.
“Binnen Bunzl is doorgroei mogelijk. Van onervaren vrachtwagen chauffeur naar de functie die ik nu vervul, een functie waar ik totaal geen kennis van had, maar waar ik van overtuigd was dat ik met mijn interne kennis over Bunzl, mijn analytisch vermogen en mijn bereidheid om opleidingen te volgen deze functie goed zou kunnen invullen. Bunzl steunde mij in die keuze.”

Een keuze waar Ferdi nog steeds vol achter staat: “De diversiteit aan werkzaamheden is enorm. Ik help klanten, leveranciers en collega’s door snel overzichtelijke rapportages te maken, welke hen meer inzicht geven in hun vraagstukken. Daarnaast vind ik het belangrijk en leuk om collega’s die meer van het systeem of processen willen leren daarbij te helpen.”

Ook voor de toekomst is Ferdi positief: “Verandering is vooruitgang en ik weet zeker dat de meeste veranderingen die nu plaatsvinden uiteindelijk positief zullen uitvallen.”

 

Nog helemaal vers van de pers is Lisa van der Lee, Office Manager èn Marketing Officer bij Allshoes Safety Footwear. Sinds juli 2020 versterkt deze creatieve duizendpoot het team. Ze ondersteunt het Allshoes team dagelijks met hand en spandiensten, maar werkt bijvoorbeeld ook aan een nieuwe online tool die bezoekers helpt de perfecte veiligheidsschoen te vinden. “Het vinden van de juiste veiligheidsschoen is afhankelijk van zoveel elementen: beroep, werkondergrond, werkzaamheden en bijzondere eigenschappen. Met deze tool kan straks iedereen eenvoudig de juiste schoen aanschaffen.”

De afwisseling tussen beide takenpakketten ligt Lisa enorm. “Ik heb eigenlijk altijd al dubbelrollen gehad. De vrijheid en het vertrouwen dat ik hier krijg om de focus daar te leggen waar het op dat moment nodig is, is erg fijn. Ook de mogelijkheid om binnen Bunzl mezelf te ontwikkelen, met het ruime aanbod trainingen en workshops, is iets dat ik bij eerdere werkgevers niet zo ervaren heb. Ik voel dat er ruimte is in de organisatie om mijn baan zo in te vullen dat ik het beste tot mijn recht kom en daarmee van toegevoegde waarde kan zijn voor de organisatie.”

 

 

Al meer dan 35 jaar zit hij in het creatieve vak, Ron van Kemenade. In 2013 begon hij bij Worldpack en bouwde daar de creatieve studio op. “In het begin was dat voornamelijk het ontwerpen en opmaken van tassen en verpakkingen. Al snel ben ik visuals gaan maken van nieuwe designs en producten. Met deze presentaties kon Sales indruk maken bij bestaande en potentiële klanten. En met succes: zien doet kopen!” Inmiddels is Ron van vele markten thuis: 3D-illustraties, reportage- en productfotografie en het maken van video’s.

Een belangrijk punt in zijn loopbaan bij Worldpack was de creatie van de nieuwe huisstijl. “Startend met de vragen: Wie zijn we, wat doen we nu allemaal en hoe kijkt de buitenwereld nu eigenlijk naar Worldpack?, leidde dat tot het creëren van een compleet nieuwe corporate identity met als belangrijkste pijler ‘Service with guts!’. Het was een feest om te maken omdat ik hiervoor al mijn skills en ervaring kon inzetten om Worldpack opnieuw ‘visueel’ op de kaart te zetten.

Bij Bunzl staat, net als bij mij, persoonlijke ontwikkeling hoog in het vaandel. Bunzl ondersteunt je waar mogelijk en dat voelt goed. Zo ben ik nu bezig met een fotografie cursus. Ik krijg alle ruimte, verantwoordelijkheid en vertrouwen. Dat is zeker de ‘Kers op de taart’!”

 

 

De perfectionistische Marlinda van Heijningen-Lagendijk werkt sinds 2018 als Medewerker Datamanagement bij Bunzl Foodservice. Deze afwisselende baan combineert ze met het moederschap. Een balans tussen beide vindt Marlinda belangrijk. “Ik vind het erg fijn dat deze keuze wordt gerespecteerd en dat ik de kans krijg om, in de 3 dagen dat ik werk, naast de normale werkzaamheden te kunnen bijdragen aan interessante projecten. Ik sluit inmiddels aan bij diverse afdelingsoverschrijdende projecten. Die dynamiek trekt mij enorm.”

Wat haar baan zo leuk maakt? “Het is niet alleen maar een artikel aanmaken in een systeem voor op de website. We moeten echt alles van een artikel weten zodat we een volledig beeld hiervan aan de klant kunnen tonen. Het schrijven van commerciële productteksten is daarbij erg belangrijk. Met al die productinformatie kunnen we dan aan de analytische zijde weer heel goed zien waar de klantbehoefte ligt en ons assortiment daarop aanpassen.”

Na een lange loopbaan bij een en dezelfde werkgever voelde de overstap naar Bunzl toch als een warm bad, vertelt Marlinda: “Iedereen is benaderbaar en het is erg informeel. Ik voelde mij al snel op mijn gemak en echt onderdeel van Bunzl.”

 

Anderhalf jaar werkt hij nu met plezier als Warehousemanager bij Majestic, de energieke Bart van Hengel. In Bergen op Zoom op de logistieke hub, werkt hij dagelijks samen met het team om alle klanten tijdig en volledig te beleveren. Daarnaast verbetert hij continu processen en is er veel focus op optimaal voorraadbeheer. Afwisselend dus. “Het ene moment ben je in het distributiecentrum in gesprek met de teamleiders het andere moment zijn we bezig om onze strategie verder uit te rollen. De diversiteit aan werkzaamheden en mensen maakt dit tot een gave baan, waar ik veel energie in kwijt kan en uit haal.”

“Sinds de start heb ik nieuwe contacten opgedaan bij verschillende Bunzl werkmaatschappijen en een aantal logistieke evenementen bijgewoond, dit heeft me inzicht gegeven werkmaatschappijen en heeft geleid tot een waardevolle kennisoverdracht. Het is fijn dat binnen Bunzl er geen drempel is om buiten de werkmaatschappijen snel met elkaar te schakelen, met specialisten in de verschillende vakgebieden, waaronder Logistiek!”

Momenteel werkt Bart onder andere mee aan het verduurzamen van het gebruikte verpakkingsmateriaal en het verder optimaliseren van de orderpickprocessen binnen Majestic. “In de logistiek blijf je je altijd ontwikkelen. Dat vind ik nou precies zo leuk!”

 

Drie jaar geleden begon Daniëlle van Raaij bij Bunzl Retail & Industry op de afdeling marketing. Na een jaar van vooral commercieel gerichte activiteiten begonnen Daniëlle en haar collega’s aan de eerste professionaliseringsslag door ieder een specialisatie in markt te kiezen. Daniëlle werd verantwoordelijk voor de Food markt. Sinds April dit jaar is Daniëlle Coördinator Marketing & Communicatie en verantwoordelijk voor de afdeling, waarbij het team nu ook verantwoordelijk is voor de interne communicatie van de organisatie.

Haar belangrijkste moment tot nu toe was, zo zegt zij, de organisatie van het openingsfeest van het nieuwe pand in 2019: “De reacties van alle medewerkers en familie - na maanden van voorbereiding - dat waren misschien wel mijn spannendste Bunzl uren tot nu toe!”

“Zo groot als Bunzl is, zo gemoedelijk en informeel is de werksfeer. Ook is er ruimte voor nieuwe ideeën en initiatieven en voor persoonlijke ontwikkeling en ambitie. Die sfeer en mogelijkheden geven iedere dag energie. Daarnaast maakt het Bunzl netwerk het mogelijk om te sparren met collega’s van andere werkmaatschappijen. Zeer waardevol!”

Daniëlle kijkt er naar uit om het merk Bunzl Retail & Industry in de toekomst nóg sterker neer te zetten!

 

Mogen we je voorstellen aan Freek ten Haaf, Junior Inkoper bij King? 4 jaar geleden startte Freek met veel plezier als Assistent Inkoper, waarna hij in 2018 de touwtjes in handen nam om zich persoonlijk en zakelijk verder te ontwikkelen. “In 2018 heb ik samen met mijn leidinggevende en de afdeling HR een traject bepaald om me verder te kunnen ontwikkelen. Ik begon met opleiding NEVI 1 en werd gekoppeld aan een collega inkoper die mij langzaamaan meer verantwoordelijkheden gaf. Inmiddels zijn die werkzaamheden uitgegroeid tot een volwaardig pakket en ben ik onlangs gestart met de opleiding NEVI 2.”

Inkopen bij King is een afwisselende bezigheid, veel contacten intern en extern, een breed assortiment en toch ook de mogelijkheid tot verdieping en specialisatie binnen dat assortiment. “Zo ben ik bijvoorbeeld betrokken bij ons private label hygiëne papier en ga ik me ook bezighouden met zaken omtrent de SUP-wet welke volgend jaar zomer van kracht gaat.”

Over Bunzl zegt Freek: “Bunzl biedt best of both worlds. De krachten en mogelijkheden van een internationale marktleider gecombineerd met het gevoel van het werken bij een lokale organisatie, waarbinnen voor iedereen altijd de deur open staat.” 

 

Arno Zomer is nu een klein jaar werkzaam voor De Ridder Packaging & Coolpack,  2 werkmaatschappijen die op dit moment druk zijn met de integratie van Coolpack naar De Ridder.  Een drukke periode waarin Arno als Commercieel Manager voor beide bedrijven een belangrijke rol speelt. Naast de ontwikkeling van het commerciële team, de verantwoordelijkheid voor strategie en development van de klantportfolio en de marktbewerking die hierbij hoort, is Arno in deze baan weer meer aan de voorzijde met Sales bezig. “Het salesspel blijft leuk om zelf te spelen.”

Daarnaast vertelt Arno: “We hebben zeer korte lijnen binnen De Ridder en Coolpack waardoor we gigantisch snel kunnen schakelen om in te spelen op de laatste markttrends en ontwikkelingen en dus kunnen we de markt beter bespelen.” Daarbij maakt Arno ook gebruik van de kracht van Bunzl: “Bunzl is een bedrijf met een duidelijke visie en door de structuur bestaat er een gigantisch netwerk waar men gebruik van kan maken. Dat levert regelmatig voordeel op.” Voorlopig zijn er meer dan genoeg projecten waarmee Arno zich kan blijven ontwikkelen, zo kijkt hij onder andere uit naar verdere ontwikkeling van thema’s als duurzaam ondernemen, Phase Change Materials, E-commerce, en de samenwerking met andere Bunzl bedrijven.” 

 

 

Suzanne Sep is sinds januari 2019 Financial Controller bij Allshoes Safety Footwear. Tenminste, nog even. Want per 1 juli wordt Suzanne daar namelijk Finance Manager. “Dat is deels de reden dat ik destijds voor Allshoes koos. Een snelgroeiend dynamisch bedrijf waar ik mogelijkheid tot ontwikkeling kreeg.”

En die ambitie maakte ze waar: zo ontwikkelde ze onlangs een business intelligence tool welke rapportages automatiseert en voor alle gebruikers de gewenste data helder en gestructureerd in beeld brengt. “Het is heel fijn om bij te kunnen dragen aan de optimalisering en verdere professionalisering van het bedrijf. Daar werken we, met een zeer gedreven en getalenteerd team, elke dag hard aan.” Onderdeel zijn van Bunzl ziet Suzanne als een kans: “Bunzl biedt de mogelijkheid tot het verbreden of juist specialiseren van mijn kennis en vaardigheden. De optie om mijn ambitie in de toekomst bij een van de andere Bunzl werkmaatschappijen verder te ontwikkelen, maakt het voor mij een meer dan interessante omgeving om te werken.” 

Bunzl is onderdeel van Bunzl Plc - 2020